Vážení občané,
Představujeme vám nový systém chytrých formulářů, který vám usnadní komunikaci s obecním úřadem. Zde je stručný návod, jak formuláře používat:
- Na stránce: https://www.vetrusice.cz/chytre-formulare/ vyberete ze seznamu formulářů který potřebujete
- Vyplňte interaktivní formulář online. Povinné údaje jsou označeny hvězdičkou a podtrženy červeně.
- Klikněte na tlačítko "Vytvoř dokument". Zobrazí se vám dokument ve formátu PDF.
Nyní máte několik možností, jak s dokumentem naložit:
a) Máte-li datovou schránku:
Klikněte na ikonu pro stažení dokumentu. Odešlete jej datovou schránkou na ID: 4pebqfq V tomto případě není nutný elektronický podpis.
b) Máte-li kvalifikovaný elektronický podpis:
Klikněte na ikonu pro stažení dokumentu. Podepište jej kvalifikovaným elektronickým podpisem a odešlete e-mailem na podatelna@vetrusice.cz
c) Máte-li tiskárnu:
Klikněte na ikonu pro vytištění dokumentu. Podepište jej ručně a doneste osobně na podatelnu obecního úřadu v úředních hodinách.
d) Nemáte-li tiskárnu:
Klikněte na ikonu pro stažení dokumentu. Odešlete jej e-mailem na podatelna@vetrusice.cz s žádostí o vytištění a informací, kdy se dostavíte k podpisu na podatelnu.
Tento nový systém vám umožní flexibilně komunikovat s úřadem způsobem, který vám nejvíce vyhovuje. V případě jakýchkoliv dotazů se neváhejte na nás obrátit.